سوینسوین، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

سوین ثمره عشق ما

به عشق تو

1393/3/7 21:29
نویسنده : مامی
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم .امروز از صبح سرحال نیستی دوباره یکم سرماخوردی ومن همش نگرانتم .هربار که باچشمای بیحال نگام میکنی دلم میگیره .امروز به بابایی گفتم ایکاش من مریض شم اما سوین خوب باشه .میبینی با دل من چیکار کردی .از بس نگران توام نمیفهمم دارم چیکار میکنم .عشق مادری حسیه که باید فقط خودت تجربش کنی تا بدونی چیه .من کنارتو مادر شدم وباتو به این حس زیبارسیدم واز خدا به خاطر این نعمت بزرگ تاابد ممنونم .این روزا موقع غذا خوردن بااداهات دیدنی شدی .موقع قطره خوردن همه رو تف میکنی بیرون .خوابیدنت که دیگه فیلمی شده برای خودش اما با تمام این ها از صمیم قلب خوشحالم که هستی حتی لحظه ای دلم نمیخواد به روزایی برگردم که من وبابایی دونفری بودیم .از وقتی تو اومدی انگار کامل شدیم .یکی شدیم .عزیزم خوبم دخترم تاابدعشق تو توی قلبمونه .امیدوارم وقتی مادر شدی بدونی من چه حسی داشتم .امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی تا منم خیالم راحت بشه  وعروسی خاله جون به هردومون خوش بگذره .برای عروسی تو از من و بابایی اماده تری چون همه خریدات انجام شده اما من و بابایی.....همینکه وسایل تو امادست انگار ما اماده ایم .این اولین مهمونیه که سه نفری میریم خوشحالم خیلی زیاد

پسندها (1)

نظرات (0)