سوینسوین، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

سوین ثمره عشق ما

تولد تو تولد دوباره منه

1394/6/13 1:15
نویسنده : مامی
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترنازم 

سلام ۲۴ ماهه من 

سلام قشنگترینم 

سلام بهترینم 

تولدت مبارک نازدونه من

چقدر دلم میخواست بدونی که تمام وجودم از بدنیااومدنت لبریز عشقه 

چقدردلم میخواست بدونی هیچ تولدی اینهمه برام مهم نیست جز تولد تو .

دلم پراز حس خوشحالیه ،وقتی برام میرقصی و طنازی میکنی و ازمن میخواهی تابشینم و نگات کنم حالم دست خودم نیست وقتی فرشته گونه برام میرقصی

وقتی دامن توتویی که خودم برات درست کردم و میپوشی و شاد و خوشحال میرقصی ازته دلم خوشحالم 

گل مامان ۲۴ ماهه شدی الهی شکر ایشالاه ۱۲۴ ساله بشی 

اگربدونی چقدر توی اینترنت و گشتم تایه تم تولد خوشگل برات بگیرم 

اخرسر هم یه تم رنگین کمونی خوشگل خودم برات درست کردم .

اگربدونی چقدر خوشحالی تو برام مهمه 

اگربدونی چقدر حس قشنگیه کنارتو حس مادر شدن و تجربه کردن .

روز تولد تو بابا سر کار نرفت 

کیک خرید 

خونه رو تزیین کردیم 

بادکنک باد کردیم 

شمع روشن کردیم 

خاله زهره و هلیا وعموسعید اومدن 

کلی رقصیدی 

خندیدی 

بازی کردی .

یه پیرهن ناز سفید پوشیدی و شدی پرنسس 

و بهترین روز دنیا شد روز تولد تو .

عزیزم تولدت مبارک 

پسندها (1)

نظرات (0)