سوینسوین، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

سوین ثمره عشق ما

مادرانه ها ی من

1393/3/27 13:35
نویسنده : مامی
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم .چندروزیه دوباره بی حالی .فکرمیکردم سرما خوردی بردمت پیش دکتر افجه ای گفت داری دندون در میاری اگر بدونی چه ذوقی کردم داشتم از خوشحالی  پرواز میکردم انگار از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شده بودی !اماخوشحالیم چند ساعت ادامه داشت اخه  موقعی که داشتم میشستمت دستم یه تق صدا دادو .....به امید اینکه خوب میشه هی صبر کردم و بعداز 3روز بالاخره دست چپم و گچ گرفتن . توی بیمارستان گریه میکردم پس چطوری به سوین برسم ؟حاضر بودم این درد با من باشه اما تو توی سختی نباشی .اما یاور همیشگیت مامان بزرگ جون به دادمون رسید و الان دو روزه بی وقفه داره هم به تو هم به من میرسه .از صبح خاله ها هم خودشونو کشتن انقدر زنگ زدن که سوین چیکار میکنه ؟حالش خوبه؟اما از دندون دراوردنت بگم که بی حالی کلی هم ناز پیدا کردی و تا مبتونی ناز میکنی از قدیم گفتن ناز کش داری ناز کن نداری پاتو دراز کن .وتو تا من زنده ام بدون ناز کش داری در حد لالیگا. پاهاتم سوخته دکتر میگه برای دندونته .غذا خوردنتم که کاملا تعطیل شده .الان سه روزه نه صبحانه نه نهار نه شام از امروز شیرم نمیخوری .سه مدل صبحانه درست میکنم شاید یه قاشق ازش بخوری حالا ببین من با این وضعم چقدر غصه تو ناز نینمو میخورم .بغل هر کس میری بعدش میخوای بیایی بغلم و من با اینکه کلی درد دارم اما با تمام وجودم در اغوش میگیرمت .خدا کنه زودتر دندونت در بیاد تا اروم بشی و بیقراریت دل من و از جا نکنه .تمام تلاشمو میکنم تا طبق پیش بینی اولیه دکتر دستم توی 14 روز خوب بشه وبتونم دوباره مثل قبل بهت برسم امیدوارم پیش بینی ثانویه دکتر درست از اب در نیاد که 1 ماه باید دستم توی گچ باشه وگرنه بیشتر از تو خودم ناراحتم میدونی چرا ؟از اینکه نمیتونم بشورمت حمومت کنم و....خیلی برام عزیزی دختر خانومم امیدوترم دفعه بعدی از بیرون اومدن مروارید سفید توی دهنت بنویسم  محبت

پسندها (2)

نظرات (0)