سوینسوین، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

سوین ثمره عشق ما

دوست دارم بشی زائرنجف

1393/2/31 0:58
نویسنده : مامی
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان الان چندروزکه میخوام بیام برات بنویسم اما هرروز یه چیزی میشه امشب تصمیم گرفتم هرطور شده حتی مختصر برات بنویسم .امروز عموجونو زن عمو ودختر عمواومدن خونمون .کلی ناز و عشوه ریختی دل من باهر کدوم از دلبریات غنج میرفت .موقع رفتن من از عموجون خواستم توی گوشت اذان بگه اخه من این عموکوچیکه رو خیلی قبول دارم عموجون هم منو شوکه کرد وگفت بریم پیش اقای علم الهدی .خلاصه ساعت 10 شب همگی راه افتادیم به سمت خونه اقای علم الهدی .بنده خداشب قبل از طواف برگشته بودو کلی هم خسته بود اما به احترام حرف عموجون خواسته ماروبا کمال میل انجام داد وتوگوش تو  اذان  و اقامه گفت .کاش میدونستی موقعی که اقای علم الهدی به اشهدان علی ولی الله رسید چه حالی داشتم یاداونروزی افتادم که جلوی پای اقا برای اومدن تو دعاکردم وجلوی ضریح روبا اجازه اقا جارو زدم .احساس میکردم اقا به تمام حرفام گوش میده که البته هم گوش میداد وحالا صدای اشهدان علی ولی الله هردوی مارو به گریه انداخته بود. امشب با خودم عهد کردم که ببرمیت نجف پیش امامی که اگرچه گوشی برای شنیدن دردهای بی نهایتش نبود اما مرهم تمام دلهای پردرده .پیچیدن صدای اذان از کام یکی از بندگان خوب خدا در گوش های پاک و بی گناهت مبارک .خوشحالم که امروز هم خدا توفیق دیگه ای رو نصیب توکرد عزیز دلم .من و بابایی تا بینهایت دوست داریم .

از خدامیخوام زیر سایه امیرالمومنین(ع) با عزت زندگی کنی.

پسندها (2)

نظرات (0)