سوینسوین، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

سوین ثمره عشق ما

نذرمو اداکردم گل دخترم

1394/3/2 14:27
نویسنده : مامی
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازم .

اشی که نذر ش ن کرده بودمو پختم و خدارو شکر نذرمو اداکردم .

دوروز شما و بابای از صبح باهم بودین تامن بتونم به کارم برسم .اماطبق شنیده ها سوین خانم من بی حوصله بوده و بهانه گیر چون مامانی و میخواسه ‌،قربونت برم منم خییلی دلتنگ تو بودم .

این فاصله کوتاه بهم فهموند چقدر تموم قلبمو تصاحب کردی ناز دونه من.

سوین جان ،کنارتو ارامشی دارم که وقتی نیستی هیچ ارامبخشی نمیتونه ارومم کنه ،هیچ اتفاقی نمیتونه خوشحالم کنه ،هیچ کلامی نمیتونه احساسمو توصیف کنه گل مامان کنارتو همه ی دنیا یه رنگی میشه باور نکردنی .

دوستت دارم فقط میام چندخط مینویسم که تخلیه بشم از بس دوستت دارم گل مامان 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان لیلا
2 خرداد 94 15:32
ممنون از اینکه بهمون سر زدید؟
مامی
پاسخ
منم از شماممنونم وخوشحالم از اشناییتون
nilia
2 خرداد 94 17:51
سلام دوست نی نی وبلاگیم اگه دوست داری به من در جشواره نی نی طبیعت رای بدی عدد1 رو به 1000891010 اس ام اس کن مرسی