سوینسوین، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

سوین ثمره عشق ما

هواتو کردم من عاشق تو این روزا هواتو کردم

1394/2/31 7:13
نویسنده : مامی
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز دونه مامان .

امروز قراره شمابا بابایی بری سر کار منم قراره جایی برم اما از دیشب همش تو فکرتم که نکنه بهت سخت بگذره ،موندم برم یانرم !

دیروز برات اش نذریتو پختم خیلی خوشمزه شده بود .ایشالاه قبول باشه .

امروز از بعداز نماز صبح نخوابیدمو دارم کارای شمارو ردیف میکنم که روز خوبی داشته باشی .

عزیزم دیشب شام نخوردی منم برااینکه  ضعف نکنی برات فرنی پختم و ریختم تو شیشه تابخوری حالا الان ۱۲ ساعته دیگه حتی شیر خشکتم نمیخوری  امان از این لجبازیهای بچگی .

خلاصه داریم به دوران لجبازی و اقتدارشمانزدیک میشیم خداکنه بتونم از پس این مرحله  بخوبی بربیام .

دوستت دارم مامانی بعدامیام از روز کاری شمامینویسم البته اگربتونم خودمو متقاعد کنم که برم !!!!!!

پسندها (1)

نظرات (0)