سوینسوین، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

سوین ثمره عشق ما

مروارید هویدا شد

1393/6/30 0:19
نویسنده : مامی
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترگل مامان .سوینم بالاخره مروارید هویدا شد .فردای تولدت که حالا جزییاتشو برات میگم من اولین دندون قشنگت رو دیدم.خیلی خوشحال شدم خیلی.اخه دکتر میگفت باید ازمایش بدی وعکس از مچ دستت بندازیم که خداروشکر به اونجانرسید .اما تولد.......

اول اینو بگم از 10روز قبل ازتولد دوباره مریض شدی و چنددفعه میخواستم مهمونی روکنسل کنم اما به خاطراینکه تولد تو ودخترخاله پرسان ومیخواستیم با هم بگیریم کنسلش نکردم و تو یکروز قبل از تولد خدروشکر بهترشدی .تمام کارهارو خاله سمیه وپرسان کردن از خرید وسفارش کیک و تزیین کردن خونه و ....ومامان بزرگ هم زحمت پخت کلی غذای خوشمزه رو کشید خاله زهره یه کلیپ از عکسای تولدت رو درست کرده بود وخلاصه تولد تو وپرسان شد یه مهمونی خاطره انگیز. به جای اینکه از تولد وادماش بگم میخوام از حس خودم برات بگم که احساس میکردم روی زمین راه نمیرم از شدت خوشحالی.

سوین      گلم               عمرم                نورچشمم          شاید ندونی که از هرچیزی تو دنیا برام خواستنی تر ومهم تری .دلم با یه لبخندت میریزه وخستگیم با یه ماما گفتنت از تنم بیرون میره .کنارتو مزه مهمونی وتولد هم فرق داره .کنارتو مزه زندگی کردن هم فرق داره .کنارتو معنی عشق برام یه جور دیگه میشه .کنارتو.............

مامان جون پا گذاشتی توشروع سال دوم زندگیت .شدی یک ساله.وای خدای من امیدوارم 100 ساله بشی عزیزم .توی تولدت به خاطر تو وپرسان کلی دوست وفامیل اومدن وخوشحالی مون رو 100 برابر کردن از همشون ممنونم .توهم کلی دلبری کردی .نانای کردی دست دسی کردی .منم که خودموکشتم اینقدر رقصیدم .اما یه چیز مهم وفراموش کردم اونم عکس با دوربین خودمون بود که سعی میکنم از عکسای خاله ها برات یه سی دی تهیه کنم .تا از اولین تولدت یادگاری داشته باشی .خلاصه حدود 35 نفر مهمون داشتیم که خدارو شکر همه چیز خوب بود .روزیکه دندونتو دیدم خاله سمیه ومامان جون اومدن دیدنتو باز برات هدیه خریدن بابایی هم برات یه اسباب بازی خوشگل خرید که میخوام یادگاری برات نگهش دارم .چقدر بزرگ شدنت قشنگه .جلوی چشمم قد میکشی وخانوم تراز قبل میشی .گاهی وقتا به این فکر میکنم که وقتی بزرگ شی خودت بیایی تو وبلاگت با خوندن این نوشته ها میتونی درک کی چه حسی داشتم یا نه ؟اما بعدش به خودم میگم حال یه مادریکه با یه دنیا سختی بچشو بدست اورده شاید هیچکس درک نکنه حتی خود بچه .بعدشم با تمام وجودم برات دعا میکنم .دعا میکنم سالم باشی وصالح .گل دخترم دوستت دارم به اندازه بند بند وجودم تولدت مبارک

پسندها (5)

نظرات (0)