سوینسوین، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

سوین ثمره عشق ما

کوچولوی ریزه میزه اینقده بلا نمیشه

1394/2/5 18:28
نویسنده : مامی
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم کوچولوی ددری.

دخترکم این روزادیگه واقعاحریف شیطنتات نیستم ،خوشحالم که اینهمه بازیگوشی مامانی دلم میخواد تامیتونی شیطنت کنی بازی کنی وهمیشه از بچگیت خاطرات خوشی داشته باشی تاحالا دوباربرات نوشتم وهردفعه نمیدونم چرا پاک شدن؟؟؟

امابازم برات مینویسم گل دخترم ،الان چندروز مونده به بیست ماهه شدنت ،سوین داری بزرگ میشی مامان ،عزیزکم امیدوارم یه روز برای بیست ماهه شدن نینی خودت بنویسی 

کلماتیکه میگی :

مامان

بابا 

به به 

ددر

نه 

ممد( محمد)

عمو

لالا

لالا( خاله)

درد(زرد)

اه اه ( موقعیکه یه کاری کردی کارستون )

ده 

دو

ددو

نون 

ااب

والان تقریبا تمام اجزای کلی بدنتو میشناسی مثل: چشم ،مو ،بینی،لب،دندان،دست،پا،دل،کمر.

فقط نمیدونمچراحرف نمیزنی کلابایه اهنگ خاصی باخودتو عروسکت ستاره خانم حرف میزنی من حسودیم میشه ،احساس میکنم کلی بادوست خیالیت حرف داری خانم کوچیک من .دیگه باید کم کم دو کلمه ای صحبت کنی اما ....

عسل من اخه هرمرحله از بزرگ شدنت بقدری برام شیرینه که خدامیدونه 

جدیداروی دیوارت تختت کاغذ دیواریها برامن اثر هنری گذاشتی ،باماژیکم که نقاشی میکشی باید بعدش بری حمام از بس رو دست و پا و زانو هات خط میکشی ،خلاصه هنرمند من اینکاراتم قشنگه اگرچه کلی خسارت مالی داره 

ادامه پست بعدی خانمی از ددر با بابایی برگشتی و الانه که همه رو پاک کنی 

پسندها (2)

نظرات (0)